Honeymoon naar Maleisië - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Trudy Weij - WaarBenJij.nu Honeymoon naar Maleisië - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Trudy Weij - WaarBenJij.nu

Honeymoon naar Maleisië

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Trudy

05 September 2011 | Nederland, Deventer

Hoi allemaal,

't is weer zo ver, Arlo en ik gaan weer op reis. En deze keer is het een hele bijzondere reis, de HONEYMOON!!
Voor deze speciale reis hebben we Maleisië gekozen als bestemming. Dit land staat al jaren op ons verlanglijstje om een keer te bezoeken.
We verwachten op zaterdag 10 september weg te gaan.
Ons plan is om dan eerst te landen op Singapore, dan met een bus naar een tropisch eilandje (Tioman genaamd) aan de oostkust van west-Maleisië te reizen.
Vervolgens reizen we via de westkust naar het noorden, via Kuala Lumpur, het natuur gebied Taman Negara naar het eiland Penang.
Van daar zullen we met een binnenlandse vlucht naar het zuiden Maleisisch Borneo gaan en dan via de Mulu grotten (grote aantallen vleermuizen) naar Brunei ( speciaal voor wat extra stempels in het paspoort) ( dit is een linkje naar een hotelletje waar we gaan overnachten daar: http://www.theempirehotel.com/) Ik moet hier overigens wel bij zeggen dat dit hotel wel een uitzondering qua looks op onze andere hotels is. Die zijn iets minder luxueus. Maar goed, we zijn maar één keer op honeymoon en komen maar één keer in ons leven in Brunei. :)
We sluiten de vakantie af op een tropisch eiland waar ik op dit moment de naam even van kwijt ben, maar het schijnt dat je er fantastisch kunt duiken en snorkelen.
Nou, dit is een hele super korte samenvatting van onze reis. Meer gedetailleerde informatie volgt :D

Nog een paar daagjes en dan hebben we hopelijk een prachtige dag, met aansluitend een fantastische vakantie. En hopelijk kunnen we via deze weg jullie weer op de hoogte houden van al onze avonturen!

Dikke kus,

Arlo en Trudy

• 05 September 2011 - 13:20

Karin S.:

Oohhhh, ziet er fantastisch uit zeg! Maar eerst even een feestje!! Jeee!!

• 05 September 2011 - 17:28

Karin D.:

Super dat jullie naar Maleisië gaan! Erg leuk en mooi kan ik uit ervaring zeggen :-). Maar eerst een hele mooie dag natuurlijk!!

• 11 September 2011 - 06:50

Dick:

Het was weer behoorlijk spannend maar op het laatste moment konden ze toch mee (waarschijnlijk op de klapstoeltjes van het cabinepersoneel). Voor een honeymoon had ik toch wel busenessclass verwacht van de klm!