The days after - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Trudy Weij - WaarBenJij.nu The days after - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Trudy Weij - WaarBenJij.nu

The days after

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Trudy

12 September 2011 | Singapore, Singapore

The day after
Na en vrij korte nacht , we arriveerden om 02.30u met de taxi in hotel de Swarte ruiter. En stonden om 8.30 op.
Gelukkig had Bert de sleutel al gehaalt, anders hadden we buiten moeten slapen. Na alle lieve kaartjes te hebben gelezen en heel herd te hebben gelachen om het gstenboek zijn we onder de wol gekropen.
Rond een uur of 8 half 9 werden we wakker ijn we de spulletjes gaan pakken en hebben we genoten van een heerlijk ontbijt.
Het plan was om dan met de taxi naar Bathmen te rijden, de auto in te pakken met kadoos en luchtgitaren (we hebben er nog wat over, dus wie wil…?) Maar op 10 september was Murphy’s law van kracht. Het hotel kon hun vaste taxibedrijf niet bereiken. Dus kregen wij de goudengids in handen gedrukt. Gelukkig had Arlo z’n telefoon mee. Het eerste taxibedrijf had elefoonstoring, waren niet bereikbaar, het tweede kon er over een ruim uur zijn. Ons leek dat een beetje lang, dus ‘we kijken nog eve verder, dankuwel” het derde werkte niet in het weekend (dat lijkt ons wel een beetje gek) het vierde, achtste en tiende nummer klopte niet, het vijfde had personeelsdag, het zesde, zevende en negende bedrijf konden niet. En toen hadden we alle taxibedrijven in de omgeving gehad. Dus weer terug naar de mensen achter de bali. In de tussentijd haddn we ook geproeerd wat familie die in de buurt verbleef te bereiken, maar hun telefoon stond nog uit.
Ook alweer opgelost, de eigenaar moest toch met d grote bus weg, dus we konden zo meerijden. Maar helaas, de bus ging stuk op het moment dat ie hem parkeerde
Gelukkig werd Arlo op dat moment terug gebeld door Dick en die wilden ons wel halen. In Bathmen de auto volgeladen en op naar huis. Thuis nog even opgeruimd. Of eigenlijk moeten we zeggen: alle kadoos verplaatst naar de zolder verdieping, waar nu een gekke mix van etenswaar, badeendjes en opblaasgitaren ( hadden we al gezegd dat we daar nog een boel van over hebben..) De Ingrid de buuf heeft ons naar de trein gebracht, wat heel fijn was! Ergens onderweg met de trein nog een storing, maar gelukkig viel het mee.
De vlucht was overboekt met 4 stoelen, dus het was nog even spannend. Na een degelijke voedzame maaltijd bij de macDonald maar naar de gate gelope, alwaar we hoorden dat we waarschijnljk wel mee konden, maar dat we wel op de jumpseats moesten. Geen problem an sich, als we maar mee konden. Uiteindeljk mochten we toch op gewone stoelen, helaas niet naas elkaar. Vooral Tru had een beetje pech. Stoel 44 E is namelijk niet zo tof. Tusse twee paxen in op een stoel die alleen maar rechop kan. Maar uiteindelijk helemaal heel aangekomen in Singapore.
Met de tramnaar ons hotelletje, waar we gelijk een free upgrade kregen omdat we o
p honeymoon zijn. Woohoo!!
Ondanks de moeheid zijn we wel de stad ingegaan, lekker indiaas gegeten in little india en de Merlion bekeken.

• 12 September 2011 - 17:19

Tante Aaltje:

Wat fijn om wat van jullie te horen.
    Het was nou niet een honeymoonstart moet ik zeggen .
    Maar toch goed aangekomen lees ik .
    Nou Prins en Prinses geniet maar heerlijk van jullie reisje groetjes en tot hoor.
    P.S Oom jan wordt 15Sept. geopereerd aan zijn rug .

• 12 September 2011 - 18:06

Geesje:

Hoeveel pech kun je hebben.
    Maar met z'n 2en redden jullie het wel.
    Een hele goeie reis gewenst en genieten maar !!!!

• 12 September 2011 - 19:35

Aeilko En Suzan:

Wauw, luchtgitaren.. wij hebben al twee kleinkinderen blij kunne maken, maar je weet t'nummer 7 kondigt zich al zeer binnenkort aan, dus eh.... (de lucht hoeft er nog niet perse in. Stel je voor dat je de pech hebt om op de terugreis in het luchtledige terecht te komen. Dat wensen wij jullie niet toe op jullie rose wolk

• 15 September 2011 - 09:11

Ilse:

Hoi lieverds,
    Ik kreeg vanmorgen pas een mailtje, hoewel ik me al wel direct met mijn mailadres had aangemeld.
    Wat fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Ik ga zo nog even jullie verslag van 13/9 lezen, Hesse begint net te huilen.
    Geniet!! Liefs Ilse, Sjabbe en Hesse