voorbereidingen...voorbereidingen - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Trudy Weij - WaarBenJij.nu voorbereidingen...voorbereidingen - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Trudy Weij - WaarBenJij.nu

voorbereidingen...voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Trudy

29 Augustus 2013 | Nederland, Deventer

Ik ga lekker niet zeggen wanneer precies, maar binnenkort gaat het toch echt gebeuren. 1,5 jaar geleden hebben we gezegd naar Zuid-Afrika te gaan. En na allerlei voorbereidingen, (datum prikken, route, hotels, auto's, reisadviezen, activiteiten etc etc) is het bijna zover.

Sommige van onze trouwe lezers zullen zich afvragen wie die "drie" dan wel niet zijn. Want deze pagina is toch echt Trudy en Arlo. Nemen we Hobbes mee misschien? Nee hoor, de 3e Groninger die mee gaat is Aaltje. Aaltje en ik gaan op mijn tickets, Arlo heeft z'n eigen ticket gekocht.

Het plan is dat we eerst naar Kaapstad gaan vliegen, autootje huren (met dank aan Arlo voor het uren en uren uitzoek werk) en dan eerst nog even een stukje ten noorden van Kaapstad te kijken. Dan paar daagjes Kaapstad, waar we Robbeneiland uiteraard niet kunnen overslaan. En dan gaan we met de auto, langs de kust richting Johannesburg,(dat we voor de luiigheid vanaf nu Jo'burg zullen noemen)
Onderweg hopen we vanalles te gaan zien. Aaltje gaat voor de olifanten, die Arlo en ik haar gegarandeerd hebben, Arlo gaat voor de Afrikaanse Wilde honden, en ik ga voor het Aardvarken. (ook te zien in Burgers Zoo in Arnhem overigens)
Of we de big Five gaan zien, maken we ons niet echt druk. Wij gaan woor een super mooie vakantie.

Binnenkort meer updates hier te vinden. Voor iedereen die het nog niet wist, je kunt je e-mail adres hier ergens achterlaten, dan krijg je automatisch een mailtje bij elke update van onze kant.

En om toch nog even aan het educatieve gedeelte te denken:

Zuid-Afrika, officieel de Republiek Zuid-Afrika (Afrikaans: Republiek van Suid-Afrika, Engels: Republic of South Africa) is een land dat aan de zuidpunt van Afrika ligt. Het land grenst in het noorden aan Namibië, Botswana en Zimbabwe, in het oosten aan Mozambique en Swaziland. De onafhankelijke staat Lesotho wordt in zijn geheel door Zuid-Afrika omsloten.

Zuid-Afrika wordt als een van de verwantschapslanden genoemd

• 29 Augustus 2013 - 11:08

Arlo:

Heeeee, educatieve gedeeltes die ik er niet heb geschreven! Goed! Ik zie dat mijn taak van de wereld informeren en onderwijzen navolging vindt. Het had nog wat uitgebreider gekund natuurlijk ;).

• 29 Augustus 2013 - 11:39

Benjamin:

Tof!

Mocht je nog een leuke plek zoeken: In Addo Elephant Park kan je met je eigen autotje tussen de olifanten cruisen :-) En eigenlijk is Stellenbosch ook best de moeite waard, even een wijntje proeven ;-)

• 02 September 2013 - 19:42

Aaldrik En Biny VanderWal:

Wij wensen jullie een fantastische reis, geniet er maar van met z,n drietjes.

• 03 September 2013 - 11:44

Janny:

altje arloen trudy ik wens jullie een goede reis en geniet er van ik volg jullie

• 05 September 2013 - 10:08

Corrie:

Ha aaltje . Ik hoop dat ik de goeie site heb.
    Anders m'n excuus

• 05 September 2013 - 16:30

Marian :

Hé luitjes, hoe gaat het in Zuid-Afrika, we zijn super nieuwsgierig hoe het jullie vergaat. We wachten met smart op jullie foto's en verhalen.
    Lieve groetjes, de vosjes.

• 05 September 2013 - 19:09

Theo En Ria Hilbert:

Moi Aaltje en mede reisgenoten Arloen en Trudy.
    We hopen dat jullie hele mooie weken zullen hebben.
    Geniet er van.

Theo en Ria Hilbert

• 06 September 2013 - 08:01

Fenna:

hoi mam trudy en arlo hebben jullie een goede vlucht gehad. zijn wel nieuwsgierig naar de verhalen hoe het daar is. heel veel plezier daar en maar veel foto's maken van de olifanten en de cheetha's. groeten van de Miskes