Alweer bijna weg - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Trudy Weij - WaarBenJij.nu Alweer bijna weg - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Trudy Weij - WaarBenJij.nu

Alweer bijna weg

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Trudy

06 Oktober 2008 | Nederland, Tilburg

Zozo, poehpoeh, na het Mexico avontuur ben ik natuurlijk erg druk geweest met de scriptie, werken, handballen in de zaal, handballen op het zand, bestuurszaken etc. Dus ben ik al wel weer toe aan een fijne vakantie.
Deze vakantie is eigenlijk bedoeld als beloning voor het wonen in de Reeshof. Heeeeeeeeel gezellig hoor, die jonge gezinnetjes, speeltuinen op elke straathoek, en ook heel gezellig om 45 minuten te fietsen naar de stad. Maar ons ding is het niet.
Dus nu als beloning naar Nieuw Zeeland!! Ach ja, de ene trakteerd zichzelf op een happy meal, de andere op een fijne vakantie.
Maar goed, donderdag vertrekken we, om 14u vanaf het altijd gezellige schiphol om dan ergens in november, ik dacht zo de 15e weer terug te keren.
Vandaag en morgen is Arlo nog aan het werk in Muenchen en ben ik het huis aan het schoonmaken, hard aan m'n scriptie aan het werk, de laatste zaken voor de bestuursoverdracht regelen en even hier een berichtje aan het posten.
Het is de bedoeling dat we in Auckland beginnen, daar landen we zaterdagochtend. Dan vertrekken we naar het Noorden, naar de Bay of Island. Langzaam gaan we naar het zuiden toe langs vulkanische gebieden, hhhheeeeeeeeeeeel errug veel nationale parken en ik zal ook ein-de-lijk mijn favourite dier te zien krijgen: de kiwi!
Een grappig vogeltje, zo groot als een kip ongeveer met een hele lange snavel. Oja, en het kan niet vliegen.
Tijdens onze reis zullen we jullie af en toe proberen te vermaken met onze vermakelijke verhaaltjes.

• 06 Oktober 2008 - 09:35

Inge:

Goeie reis!!!
    Geniet ervan samen

Liefs, Inge

• 06 Oktober 2008 - 09:37

Karin S.:

Ben wel een tikje jaloers, moet ik bekennen!! Maar gun jullie van harte, hoor! HAVE FUN!!!

Enneh... kunnen jullie ook af en toe paar leuke foto's uploaden?

• 06 Oktober 2008 - 09:42

Dick:

Weet je zeker dat jullie om 14 uur vertrekken want wij gaan 3 week later met hetzelfde vliegtuig en wij vertrekken om 13 uur! Veel plezier en we volgen jullie uiteraard met veel belangstelling. Helaas gaat het niet lukken om elkaar daar te treffen maar we zien jullie denk ik nog wel overvliegen.

• 06 Oktober 2008 - 10:35

Ilse En Sjabbe:

Mochten we jullie niet meer spreken, dan wensen we jullie vast op deze manier erg veel plezier. Geniet ervan samen! We zijn benieuwd naar de verhalen.

Liefs Ilse en Sjabbe

• 06 Oktober 2008 - 10:54

Kéa:

Trudy en Arlo, wij wensen jullie een té gekke vakantie.
    Geniet ervan en gezondheid voor onderweg. Goed op elkaar passen.

• 06 Oktober 2008 - 11:37

Kees V/d Meulen:

dus 5 week vakantie!
    schamen jullie je niet?
    ik had maar 2 week vrij, en moest het met 8 dagen mallorca doen!
    maar ik gun het jullie van harte hoor. veel plezier, en een goeie reis. tut ut friesland

• 06 Oktober 2008 - 12:54

Benjamin:

Hej Trudy,

Wel weer prachtig dat de Kiwi je lievelingsdier is :D Heel veel plezier daar he! En nog bedankt voor het geweldige toernooi van afgelopen weekend :)

Groetjes
    Benjamin

• 06 Oktober 2008 - 14:38

Frans :

Hej! Moet ik jullie nou nog 5 weken extra missen? Waarom niet gewoon 5 weken op het Stadpark in een camper? Nu extra goedkoop.
    Gelukkig kunnen we nog wel samen naar de untocht van Sinterklaas.
    Toedels!

• 06 Oktober 2008 - 15:49

Inge:

Trudy!!!

Ja nu is het echt dichtbij!!!

Have fun! Geniet ervan.

Ik zal af en toe de site checken.

Grtz Inge (CZ)

• 07 Oktober 2008 - 19:18

Ome Jan:

Goeie reis
    een kiwi kan lelijk pikken

• 12 Oktober 2008 - 08:26

Karin:

En...? Hoe is het?
    Al beetje bijgekomen van de reis?